Sunday, August 7, 2011

bila perempuan.

bila perempuan
kawan kawan pun jadi lawan

bila perempuan
perkara biasa pun menyusahkan

bila perempuan
kau dah tak ada lain alasan?

puchong




n/k : perempuan memang beri pengaruh yang besar kepada lelaki.

12 comments:

LemonSusu Skyjuice said...

Bile lelaki
bukan main banyak alasan

Bila lelaki
semua bnda anggap mudah

Bila lelaki
boleh pecaya ke semua yang dia cakap?

p/s: ada org cakap seorg lelaki akan lebih berjaya apabila ada pompuan diblakangya :)

RepublicAku said...

perempuan itu rezeki kita....keh3

Nur Aizureen Md Zahir said...

laki dan perempuan saling memerlukan..
bila bahagia,,indahnya bersama..
bila x sehaluan,,,kata susah nk phm each other..baru kau merana kiah dan mamat o0oii..kahkah

ceritaku MEMORIKU said...

yang penting
dua-dua saling memerlukan
kan kan? hakhak
-na'dz

iLa VaNiLLa said...

bile bersuami isteri, isteri lah tulang rusuk suami.. :)

sue perbs.. said...

perempuan dan lelaki saling memrlukan..

Shaherah said...

sebab tu perempuan ni complicated.. ^_^

Cik Teddy said...

mnusia tu unik bkn complicated~ that's normal kot..

Anonymous said...

Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.Lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat :)

perempuan virgin said...

tak ada perempuan yang baik2 sahaja, lelaki yang jahat2 sahaja. jantina itu bukan pengukur, tapi terletak pada individu itu sendiri.

Miss Ayda said...

jgn bg alasan perempuan klu result drop, keja x dpt perform, duit byk abes, masa utk kwn2 dah xde. x logik. mcm la perempuan xde exam, xde keja, xde kwn2 perempuan kn?

peace no war hehe

Anis izyan Abd Rahman said...

lelaki berjaya dan gagal kerana perempuan~ fakta