Friday, August 5, 2011

bangun pagi.

6.00 pagi.

gua ke tandas.

rasa nya dah masuk dah subuh. subuh pun gua keliru masuk pukul berapa, tapi kali ni gua yakin. betul betul gua yakin.

terkejut gua pagi tu, mamat india sebelah sebelah bilik gua baru balik dari jamban.

gua rilek.

gua cakap je dalam hati,

"awal mamat india ni bangun tidur"

takpe, gua selesaikan urusan di jamban dulu.

selesai urusan gua, seorang lagi mamat india keluar bilik sambil bertuala di bahu.

kali ni gua tak cakap dalam hati lagi,

"awal bangun berader"

"eh, ouw, kelas aku pukul lapan"

gua diam.

betul gua terkejut.




n/k : gua kalau kelas pukul lapan, pukul tujuh empat puluh lima baru gua bangun. nasib baik gua tak tidur hari tu.

6 comments:

Budak Chomot said...

HAHA sabar je lahhh ;)

Bigdaddyz said...

ramai betul sahabat india...hehe

RepublicAku said...

keh3 ...betul tu bigdaddyz...

mad said...

masa ni, tak ramai sahabat melayu gua dah bangun.

aten qylah said...

samelahhh,haha.teruk betul perangai,hihi

Amirah Nadia said...

sama lah, tapi aku ppuan. awal 15 minit dari kau. hihi