Sunday, October 9, 2011

itu rindu.

aku tak pernah rasa rindu
pada yang bukan perlu
tapi
kau ajar aku erti rindu
untuk kau rindu itu perlu




n/k : gua cuba nak paham setiap benda berperasaan.

5 comments:

bila blog bercerita said...

nice...dah bce semua entry anda...
bait2 kata yg cantik....
salam perkenalan dr sy...

suha said...

kadang kadang kita rasa rindu tersebut tak perlu.

tapi akan ada satu saat yang membuktikan rindu itu juga perlu

untuk membuatkan ia lebih bermakna dalam hidup.

Amirah Nadia said...

eh,macam pernah dengar lah ayat ni, membe aku bagi kat awek dye. sebijik doe. manadapat a?sedap a ayat dye.

Aween Md Zahir said...

okay,,aku rindu kau !
kau rindu aku tak ?? wakaka :p

mad said...

eh. heeeeee.