Thursday, September 15, 2011

pasaran pelbagai tingkat 2.

mungkin kali ini
peluang itu datang lagi
meski tidak di situ
bukan di sebelah bangunan biru

pertama kau tolak
kedua tolak lagi?
ketiga mungkin muncul
keempat takkan mungkin

betul kata dia
beri peluang
bukan pada dia
pada kau seorang

skeptikal
lihat dan percaya
ikutkan sahaja

positif

subang jaya




n/k : mungkin dulu gua tolak peluang. sekarang gua nak tengok apa peluang yang dulu gua tolak boleh ubah hidup gua. sikit pun gua kira ok!

6 comments:

feyza said...

aku menyesal ta kesudah

Ami Manaf said...

aku pun sama...

si para para said...

menolak peluang untuk membuka peluag yang baru dan lebih baik..
lagi berbaloi baloi..hehe

Mat Pintu said...

peluang hanya dtg skali, bro.

kalau datang kali kedua, itu magis. so grab it!

rockcintan.blogspot.com

~Kenanga Suchi~ said...

aku menyesal ambil peluang itu

Anonymous said...

perlu memeriksa:)